Hoe kun je jongeren bewuster laten nadenken over een uitvaartverzekering?

 
Jongeren zijn zich vaak nog niet bewust van het belang van een uitvaartverzekering en schatten de kosten van een gemiddelde uitvaart doorgaans te laag in. Om te voorkomen dat jongeren in geval van overlijden hun nabestaanden opzadelen met de kosten en moeilijke keuzes die bij een uitvaart komen kijken, is het van belang dat jongeren zelf gaan nadenken over hun uitvaart en uitvaartverzekering.
 
In deze Battle vragen we jou daarom op welk moment en op welke wijze we jongeren (18-35) het beste bewust kunnen maken van het belang van een uitvaartverzekering en hoe we ze kunnen overtuigen om daadwerkelijk een verzekering af te gaan sluiten. Download de hele Battle...
 
 
 

Dennis Figge: 16-05-2010
Is er in deze battle ook ruimte voor het verzinnen van een nieuw product/dienst of wordt het concept alleen beoordeeld op de vraag hoe Novema onder de aandacht gebracht kan worden bij jongeren?

Battle of Concepts : 18-05-2010
@ Dennis, in deze Battle gaat het er vooral om hoe Nuvema jongeren bewust kan maken van het belang van een uitvaartverzekering en jongeren kan activeren om daadwerkelijk een verzekering af te sluiten. Als jij denk dat het hiervoor van belang is om een ander/nieuw product of dienst te ontwikkelen dan mag je dit in je concept meenemen.

Nuvema: 08-06-2010
Wat zijn de uitgaven posten van een Uitvaartverzekering? Antwoord: Diensten die geleverd worden voor het bedrag van 8.000 euro zijn o.a.; - De rouwauto - Vervoer van de overledene in de regio - De kosten voor de ondernemer (regelen van de uitvaart, aangifte van overlijden, personeelskosten, laatste verzorging overledene, etc.) - Dragers van de kist - De kist - Gebruik rouwkamer - Advertentie - Rouwbrieven en/of dankbetuigingkaarten - De uitvaartdienst - Koffietafel - Begraafrecht - Huur van een graf - Bloemen Wat een uitvaart vooral duur maakt is wanneer de overledene een eigen graf wil. Dit is een stuk duurder dan een algemeen graf. Ook het plaatsen van een grafsteen is erg kostbaar.

Wesley Sturrus: 13-06-2010
Via welke huidige wegen verkrijgen jullie de (adres)gegevens van potentiële klanten? En in hoeverre zijn de callcenters effectief bij het maken van afspraken voor de buitendienst adviseurs?

Nuvema: 16-06-2010
In de basis krijgen wij de gegevens van potentiële klanten door eigen acquisitie (in ons geval door-to-door) en via de callcenters door middel van diverse adressenleveranciers/leadgeneratie bedrijven (online enquetes).

Christiaan Beem: 20-06-2010
Ik probeer zojuist een battle te uploaden, maar ik krijg de melding dat de site eruit ligt. Wordt dit snel verholpen, gezien de deadline?

1e prijs

Wat wil je doen voordat je dood gaat?

2e prijs

NUVEMA CINEMA

3e prijs

Protecting Parents Plan

Top 10

Battle - Nuvema

Top 10

366 things 2 do be4 you die

Top 10

Nuvema, stel je open voor de toekomst

Top 10

Project NUVEMA

Top 10

Mijn Nuvema concept

Top 10

kijk mee naar je eigen begrafenis!

Top 10

Rest In Paradise

Top 20

Hoe is jouw uiteinde?

Top 20

Nuvema Battle Bewustwording

Top 20

Nuvema battle

Top 20

Nuvema I+

Top 20

Battle of Concepts - Nuvema

Top 20

Nuvema battle

Top 20

Nuvema, Verwacht meer.

Top 20

Nuvema uitvaartverzekering battle

Top 20

You're dead..

Top 20

Campagne - Betalen je vrienden de rekening

Titel concept
Ontvangstdatum
Wat wil je doen voordat je dood gaat?
15-06-2010
10:14
NUVEMA CINEMA
20-06-2010
12:44
Protecting Parents Plan
20-06-2010
20:55
Battle - Nuvema
16-06-2010
09:33
366 things 2 do be4 you die
20-06-2010
21:12
Nuvema, stel je open voor de toekomst
18-06-2010
14:03
Project NUVEMA
20-06-2010
17:30
Mijn Nuvema concept
19-06-2010
13:17
kijk mee naar je eigen begrafenis!
20-06-2010
15:26
Rest In Paradise
20-06-2010
14:03
Hoe is jouw uiteinde?
20-06-2010
19:30
Nuvema Battle Bewustwording
28-05-2010
17:44
Nuvema battle
28-05-2010
22:22
Nuvema I+
25-05-2010
13:19
Battle of Concepts - Nuvema
20-06-2010
23:25
Nuvema battle
19-06-2010
17:16
Nuvema, Verwacht meer.
20-06-2010
22:41
Nuvema uitvaartverzekering battle
16-06-2010
20:25
You're dead..
20-06-2010
14:02
Campagne - Betalen je vrienden de rekening
20-06-2010
23:59
Je Geld Of Je Leven
20-06-2010
19:56
www.dit is wie ik was.nl
25-05-2010
16:00
Doodgewoon
16-05-2010
14:35
Bepaal zelf je uitvaart .nl
16-05-2010
18:23
Thinking Alive
27-05-2010
21:51
Life live to the max!
25-05-2010
16:36
Het gaat om jou!
20-06-2010
23:48
Welke kist kies jij?
20-06-2010
23:59
;-)
20-06-2010
23:33
Netwerksite
20-06-2010
23:52
regie
20-06-2010
23:59
Doelgroep segmentatie
20-06-2010
12:46
Nuvema Battle
20-06-2010
16:09
Nuvema: Omdat je het nooit zeker weet
20-06-2010
23:12
Flits!
20-06-2010
23:19
Nuvema - Battle of Concepts
10-06-2010
16:20
Nuvema, Uitvaart met een jongeren thema.
14-06-2010
12:35
Rest in peace
20-06-2010
23:59
Heb jij een backup?
19-06-2010
01:53
Met de neus op de feiten
20-06-2010
16:49
Nuvema - On the Street
20-06-2010
19:42
Kijk mij nou!
20-06-2010
22:50
Bewust worden in de juiste omgeving
18-06-2010
22:40
Battle Nuvema
19-06-2010
20:51
To live, to love and to leave a legacy
20-06-2010
23:09
winjeeigenuitvaart.nl
16-06-2010
15:22
Battle of Concepts Nuvema (UL)
20-06-2010
14:49
NUVEMA - battle of concepts - YLWW
15-06-2010
01:51
Uitvaart Bewust
16-06-2010
23:34
EPISCH. uitvaartverzekeringen
20-06-2010
20:38
'Laatste indruk'
16-06-2010
12:51
Concept Nuvema
20-06-2010
23:59
Ook-jij-bent-volwassen
20-06-2010
23:59
Er zijn (nog) geen updates geplaatst.

Challenge info

000000
Dagen Uur Minuten

Deadline: 21 juni 2010
Status: Uitslag bekend

Prijzen(geld): € 5.000,-

Ontvang updates

share challenge

25 shares

Challenges

Alle challenges

Mis nooit een challenge en maak direct een account aan!