Hoe communiceer je een beleving?

 
HTC is de snelst groeiende leverancier van Smartphones in Nederland en zal naar verwachting in 2011 zelfs de grootste aanbieder van Smartphones zijn in Nederland. HTC dankt haar succes aan haar gebruikersinterface ‘HTC Sense’ die een unieke gebruikerservaring creëert.
 
Graag willen we zoveel mogelijk mensen ervan overtuigen dat HTC de beste keuze is. In winkels, op beurzen of op events kunnen we de beleving van onze gebruikersinterface goed overbrengen. Er zijn dan telefoontjes aanwezig en mensen die een demonstratie kunnen geven.
 
Maar in deze Battle zijn we op zoek naar een slimme actie waarmee we consumenten HTC Sense kunnen laten ervaren, juist als er géén telefoontjes en/of mensen aanwezig zijn om een demonstratie te geven... Download de hele Battle 
 
Er zijn (nog) geen updates geplaatst.

Challenge info

000000
Dagen Uur Minuten

Deadline: 04 april 2011
Status: Uitslag bekend

Prijzen(geld): € 5.000,-

Ontvang updates

share challenge

30 shares

Challenges

Alle challenges