In de zomer van 2011 heeft het nieuwe zoutjes merk CHIO de Amerikaanse Bowlers in Nederland geïntroduceerd. Deze zoute snack is door de consumenten erg goed ontvangen. Mensen die hem geproefd hebben vinden hem lekker en willen er vaker van genieten.
In de supermarkt blijken onze Bowlers echter moeilijk vindbaar. De Bowlers zijn binnen het assortiment van zoute snacks eigenlijk uniek in hun soort en daardoor moeilijk in een categorie/winkelschap in te delen. Supermarkten weten niet zo goed waar ze het product het beste kunnen plaatsen. Gevolg is dat iedere supermarkt ze weer ergens anders heeft staan, wat de vindbaarheid voor consumenten lastig maakt.
Bowlers zijn ‘een lekkere zoute snack’, maar wat zijn de Bowlers nou precies? Is het een noot, een borrelnoot, een pepsel, een chip of iets heel anders?
Aan jou de uitdaging om dit product (na kennismaking) in één zin samen te vatten en een verpakking te ontwerpen/bedenken die past bij dit product.
Download de hele Battle...
Prijzengeld:
- 1e prijs: 1500,- euro
- 2e prijs: 750,- euro
- 3e prijs: 350,- euro
- nrs. 4 t/m 10: 200,- euro
- nrs 11 t/m 20: 100,- euro
Voor een succesvolle deelname adviseren wij om de (rand)voorwaarden van deze Battle goed door te lezen, regelmatig de nieuwe voorbeeldconcepten te bekijken en het Battle Blog te lezen.
Er zijn (nog) geen updates geplaatst.