Hoe kan Agis haar (huidige) klantpanel aantrekkelijker maken voor jongeren?

 
Wat denk jij dat Agis moet aanpassen of toevoegen aan haar huidige klantpanel concept om participatie in haar klantpanel aantrekkelijk te maken voor jonge Agis klanten tussen de 18-30 jaar?
 
Moet Agis de deelname aan het klantpanel bijvoorbeeld leuker maken? Leerzamer? Of relevanter, opvallender, exclusiever, gekker, eervoller of …? En hoe kan Agis dit dan bereiken? Moet Agis panelleden op een andere manier gaan belonen/waarderen? Moeten ze vanuit Agis op een andere manier gaan communiceren? Of bijvoorbeeld extra initiatieven/activiteiten toevoegen aan het huidige panelconcept?
 
Agis hoort graag van jou waarmee jij denkt dat Agis het huidige klantpanel ook voor jongeren aantrekkelijk kan maken!
 
- 1e prijs 1000 euro
- 2e prijs 600 euro
- 3e prijs 350 euro
- nrs. 4 t/m 10 prijs 150 euro
 
Voor een succesvolle deelname adviseren wij om de (rand)voorwaarden van deze Battle goed door te lezen, regelmatig de nieuwe voorbeeldconcepten te bekijken en het Battle Blog te lezen.
 

Roald Montesant: 13-11-2011
Moet de oplossing ook toepasbaar zijn voor oudere leden van het klantpanel?

Roald Montesant: 13-11-2011
Is er een maximale duur verbonden aan het lidmaatschap van het klantpanel of is het in principe voor altijd?

Agis: 14-11-2011
Beste Roald, het liefst hebben we een oplossing die ook voor de groep (online) ouderen van toepassing is omdat we anders beide groepen apart moeten gaan benaderen. Maar als de oplossing zo goed, maar niet geschikt voor ouderen is, mag dit wel voorgesteld worden met als voorwaarde dat het wel realistisch (uitvoerbaar is) om beide groepen apart te benaderen. Verder aangaande jouw tweede vraag: ieder klantpanellid kan zich op elk moment weer uitschrijven en als je van verzekeraar veranderd wordt je automatisch uitgeschreven. Agis wil de panelleden echter het liefst zo lang mogelijk behouden, het is dan ook niet zo dat je na een tijdje niet meer ‘mag’ deelnemen.

Mark van Dommelen: 20-11-2011
Om een goed inzicht te krijgen hoe de klantenpanel er uit ziet, wil ik mezelf graag aanmelden voor de klantenpanel. Echter stuit ik op het probleem dat ik niet kan deelnemen, aangezien ik geen verzekerde ben bij Agis. Is er een alternatieve mogelijkheid om toch een kijkje te kunnen nemen in de klantenpanel?

Agis: 21-11-2011
Beste Mark, het is inderdaad voor jou niet mogelijk om echt persoonlijk deel te nemen aan ons klantpanel. Om je een impressie te geven van de werking en beleving van ons klantpanel hebben we in de bijlage van de Battle echter een aantal voorbeelddocumenten en linkjes opgenomen. Hier vind je ook twee linkjes naar online enquêtes die momenteel niet meer actueel zijn, maar die jullie als Battle deelnemers voor een groot deel nog wel kunnen doorlopen. Heb jij na het bekijken van de Battle bijlagen nog een specifieke vraag over iets wat niet in de voorbeelden zit?

Franziska Mussler: 12-12-2011
Ik zou graag de facebooksite van Agis goed willen bekijken. Maar helaas kan ik in de rubriek "Agis klantpanel" geen informatie zien. Bestaat er een mogelijkheid om meer inzicht over de functie van de facebook-site te krijgen? En bestaat er een mogelijkheid om de flyers en posters een keer te bekijken? Zou u misschien voorbeelden per mail aan mij kunnen doorsturen?

Agis: 19-12-2011
Beste Franziska, bij de rubriek klantpanel staat een aanmeldformulier. Meer dan er nu op Facebook staat is er niet beschikbaar. Een voorbeeld van een flyer in pdf kunnen wij je toesturen als je Battle of Concepts hierover even een mailtje stuurt via info@battleofconcepts.nl. Dit geldt overigens ook voor alle andere Battlelaars.

Marieke de Boer: 02-01-2012
Goedemiddag. Hoeveel procent van de jongeren (18 tot 30 jaar) die bij Agis verzekerd zijn, zijn lid van het panel? Bedankt!

1e prijs

Lachen is gezond

2e prijs

3e prijs

Samen beter voelen

Top 10

Het antwoord op de vrAGIS

Top 10

YOIN THE AGIS GROUP

Top 10

AgisMedia

Top 10

Battle Agis

Top 10

Top 10

Zorgverbeteraars

Top 10

Agis maakt vrienden

Titel concept
Ontvangstdatum
Lachen is gezond
23-11-2011
15:57
De Stem van Agis
07-01-2012
18:09
Samen beter voelen
08-01-2012
14:02
Het antwoord op de vrAGIS
20-11-2011
01:13
YOIN THE AGIS GROUP
07-01-2012
13:42
AgisMedia
08-01-2012
15:10
Battle Agis
08-01-2012
15:42
Agis - de zorgverbeteraar
08-01-2012
20:28
Zorgverbeteraars
08-01-2012
23:35
Agis maakt vrienden
04-01-2012
14:57
Agis stelt
27-12-2011
12:27
Concept Agis
07-01-2012
19:49
use your influence and help Agis to get better for you
07-01-2012
22:43
Agis klantpanel verbetering
23-11-2011
16:40
Care-Kit
08-01-2012
15:33
Jongeren aantrekken
22-12-2011
14:26
Nu is alles beter
10-11-2011
22:02
Agis 3D
07-01-2012
22:39
De klant centraal
08-01-2012
12:59
Zorgambassadeurs
08-01-2012
18:37
Een doelgroep gerichte aanpak
08-01-2012
19:20
Battle of Concepts: Agis
08-01-2012
23:59
Agis Ambassadors
08-01-2012
19:22
Help jezelf, informeer Agis
08-01-2012
20:38
Met uiterste zorg
08-01-2012
22:16
Naar een persoonlijke benadering
08-01-2012
22:35
I like Agis
08-01-2012
23:29
Agis win/win
08-01-2012
23:41
Agis Social Campus
08-01-2012
23:44
Agis Community
05-01-2012
15:13
Uitwerking Agis Battle
08-01-2012
19:52
De AGIS goede doelen app
08-01-2012
16:33
C to B
07-01-2012
23:28
Jou mening telt!
04-01-2012
17:27
PRAAT 'S MET AGIS
07-01-2012
21:37
Meedenken en meedoen!
07-01-2012
22:05
Blend it In
21-12-2011
15:17
Klantenpanel 2.0
19-12-2011
12:30
Er zijn (nog) geen updates geplaatst.

Challenge info

000000
Dagen Uur Minuten

Deadline: 09 januari 2012
Status: Uitslag bekend

Prijzen(geld): € 3.000,-

Ontvang updates

share challenge

32 shares

Challenges

Alle challenges

Mis nooit een challenge en maak direct een account aan!