Joske Jonkers

Naam:

Joske Jonkers

Universiteit/Hogeschool:

Studierichting: 

journalistiek

(Verwacht) afstudeerjaar: 

2013

Aantal concepten:

4

Totaal prijzengeld: 

€ 200,-

Algemene Ranking: 

832

2e prijs

Bedenk een nieuw afzetkanaal en/of partnership voor MUD JEANS!

MUD JEANS is een jong en uniek denim merk met een grote ambitie. We willen de kledingindustrie, één van de meest vervuilende industrieën in de wereld, veranderen door te laten zien dat het beter en eerlijker kan. We gebruiken uitsluitend biologische katoen, dus zonder insecticiden en andere chemicaliën die enorm slecht zijn voor mens en milieu en streven naar eerlijke productie door fabrieken te selecteren, waar arbeiders niet 6 dagen in de week, 12 uur per dag moeten werken. Bovendien dromen we van een wereld zonder afval. Stuur daarom je MUD JEANS die je niet langer draagt terug en ontvang 30,- euro korting op je volgende jeans. Op deze manier kunnen wij de grondstoffen hergebruiken (recyclen en upcyclen) en voorkomen we verspilling. Als we erin slagen een serieus marktaandeel te veroveren dan zal dat een significante verbetering (lees verduurzaming) van de productieketen (van katoen tot demin) tot gevolg hebben. Wij zij daarom op zoek naar nieuwe unieke afzetkanalen/partnerships, waardoor wij (substantieel) meer jeans kunnen verkopen. Zou super zijn als je met ons mee wil denken! Prijzen: 1e prijs: 250,- euro* 2e prijs: 200,- euro* 3e prijs: 150,- euro* 4e t/m 10e prijs: 100,- euro* *Aan kortingsbonnen te besteden in de webshop van MUD JEANS www.mudjeans.eu Switch Deze Battle is mede tot stand gekomen door het ‘MVO Loont’ programma van Switch. Switch stimuleert gedrag dat bijdraagt aan een duurzame en rechtvaardige wereld. Met deze ‘SWITCH Challenge, let’s get personal’ wil Switch ambitieuze ondernemers helpen om hun bedrijfsvoering sneller en vernieuwender te verduurzamen. www.switchchallenge.nl

€ 1.300,-
Uitslag bekend

Mis nooit een challenge en maak direct een account aan!