Ontwerp een moderne klant- en toekomstgerichte website voor Nationale-Nederlanden

Onze site weerspiegelt een wereld van informatie, mogelijkheden en adviezen. Als de tijd voortschrijdt kijken mensen op een andere manier naar hun leven en nemen andere beslissingen als het gaat om risico en zekerheid. Onze bezoekers zijn klanten in verschillende levensfasen en situaties, op zoek naar informatie over en antwoorden op risico’s en onzekerheden.

Over de 'look & feel', structuur en interactie van onze site is natuurlijk nagedacht. Maar het gedifferentieerde en gepersonaliseerde bezoek en de dynamische wereld waarin we leven vereisen constante aanpassing. Het is een grote uitdaging onze site aantrekkelijk te maken en te houden voor de verschillende bezoekers. Voor ons als verzekeringsmaatschappij, maar zeker voor onze intermediairs en vooral voor hun klanten. Wij zijn er van overtuigd dat een goed toekomstgericht en vooral klantgericht webdesign de sleutel voor succes is. Maar hoe?
Met welke filosofie en met welke middelen? Kun jij ons helpen met de volgende vraag: Ontwerp een moderne klant- en toekomstgerichte website voor Nationale-Nederlanden. Download de hele Battle

Joost Dekkers: 11-10-2007
Moet het een volledig ontwerp zijn of mogen we volstaan met schetsen?

Nationale Nederlanden: 11-10-2007
Een volledig ontwerp gaat veel te ver. Het gaat erom dat de creatieve ideeen die je hebt voldoende in een ontwerp tot uiting komen. Als een globaal ontwerp of schets hier toereikend voor is dan is het logisch dat je hiermee volstaat. Het gaat immers om jouw concept en het zichtbaar maken van je talent. Hoe ver je hierin gaat is aan jou.

1e prijs

NN: Vriendelijker, Simpeler én voor Iedereen!

2e prijs

website met karakter

3e prijs

User experience -> effectiviteit van website & adviseur

4e prijs

N(ext)-(ge)N

6e prijs

PA-Website

7e prijs

De bezoeker centraal

8e prijs

Simpel Staat Sterker

9e prijs

Kracht met Kleur

Top 10

Altijd en overal

Top 20

NN-Huis

Top 20

Fade in fade out, dit laat de klant echt niet koud

Top 20

De zekerheid van service!

Top 20

Top 20

Helderheid op nn.nl

Top 20

NN-Digital for everyone

Top 20

Stamboom-systeem

Top 20

Top 20

Minder keuzes & meer info

Top 20

Een goede start

Titel concept
Ontvangstdatum
NN: Vriendelijker, Simpeler én voor Iedereen!
24-10-2007
22:25
website met karakter
25-10-2007
21:14
User experience -> effectiviteit van website & adviseur
25-10-2007
23:37
N(ext)-(ge)N
25-10-2007
23:26
NN 2.0
22-10-2007
00:00
PA-Website
20-10-2007
17:10
De bezoeker centraal
25-10-2007
00:00
Simpel Staat Sterker
12-10-2007
00:00
Kracht met Kleur
17-10-2007
00:00
Altijd en overal
24-10-2007
23:09
NN-Huis
25-10-2007
23:52
Fade in fade out, dit laat de klant echt niet koud
24-10-2007
23:56
De zekerheid van service!
25-10-2007
15:41
I-NN
02-10-2007
21:19
Helderheid op nn.nl
23-10-2007
22:31
NN-Digital for everyone
24-10-2007
23:31
Stamboom-systeem
24-10-2007
00:47
NN
24-10-2007
22:35
Minder keuzes & meer info
24-10-2007
23:46
Een goede start
25-10-2007
23:35
Er zijn (nog) geen updates geplaatst.

Challenge info

000000
Dagen Uur Minuten

Deadline: 26 oktober 2007
Status: Uitslag bekend

Prijzen(geld): € 5.000,-

Ontvang updates

share challenge

31 shares

Challenges

Alle challenges

Mis nooit een challenge en maak direct een account aan!